2010年1月30日星期六

Return to Innocence :)

昨天,在 Toastmaster 里,我除了要给演讲之外,也担任了另外一项任务:Word Master
那是负责介绍一个词汇,好让大家懂得更多词汇,用词更为丰富
我介绍了一个词语:devote (意思为投入、专注于某些东西)

之后,see see 问我从哪儿得到这个词语的
那是我从一首我喜欢的歌曲中学到的,很不错的感觉
来自 Enigma 的《Return to Innocence》

Return To Innocence Lyrics - Enigma 

Love - Devotion
Feeling - Emotion   
Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong
Just look into your heart my friend
That will be the return to yourself
The return to innocence   
If you want, then start to laugh
If you must, then start to cry
Be yourself don't hide
Just believe in destiny   
Don't care what people say
Just follow your own way
Don't give up and miss the chance
To return to innocence   
That's not the beginning of the end
That's the return to yourself
The return to innocence


这首歌挺久的了,不过 N 年之后,我依然喜欢~!^^
好咯,睡觉去~!

4 条评论:

CH 说...

记得以前第一回听这一首歌时,是在Form 3.因为他的曲很特别。。。而且有些散漫。如果,您看过他的MV的话,一切都是倒退而行的。。。;)

jaleen 家梅 说...

CH:唔唔,我也忘记我第一次听到这首歌是在什么时候了,不过我到现在还真的没看过他的 mv 哦!有时间要去找找看了~!

CH 说...

好好。。。不用找了。。。就SHARE给您好了。。。一切回归以零。。。;) Enjoy

http://www.youtube.com/watch?v=-JpJjsHgYHA&feature=related

jaleen 家梅 说...

CH:嘿嘿~~谢谢分享~~我看过好多次哦!很喜欢这个 mv 呢~~